۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۳۰

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم:

مسئولان توجه ویژه‌تری به نگین سبز جنوب استان بوشهر کنند

مسئولان توجه ویژه‌تری به نگین سبز جنوب استان بوشهر کنند

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهرستان جم گفت: از مسئولان استان بوشهر انتظار داریم توجه ویژه‌تری به نگین سبز جنوب استان بوشهر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حق‌شناس یکشنبه‌شب در آئین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان جم اظهار کرد: با قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام محمدی برای حجت‌الاسلام هاشمی نژاد آرزوی موفقیت دارم و همه شوراها و مسئولان در کنار امام جمعه برای پیشرفت شهرستان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم با اشاره به برخی مشکلات شهرستان جم بیان کرد: جمعیت بالا و مهاجرپذیر بودن سبب شده زیرساخت‌های لازم در شهرستان جم وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه رشد جمعیت شهرستان جم نسبت به سایر شهرستان‌ها پنج برابر است گفت: از مسئولان استان بوشهر انتظار داریم توجه ویژه‌تری به نگین سبز جنوب استان بوشهر کنند.

حق‌شناس با اشاره به خطرهای مسیر جم به فیروز آباد خاطر نشان کرد: تا کی باید شاهد فوت جوانان و همشهریان در این مسیر پر تردد باشیم در حالی که مسئولان استان ویژه پیگیر خط آهن و آزادراه بوشهر به شیراز هستند اما توجه‌ای به مسیر جم به فیروز آباد به عنوان مسیر بین عسلویه و استان فارس نمی‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان از مشکلات آب این شهرستان گفت و بیان کرد: فقط از یک سوم ظرفیت آب‌شیرین‌کن سیراف به جم استفاده می‌شود که انتظار داریم این پروژه به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6219384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جمی ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
      3 1
      متاسفانه همه نگاه ها به مرکز استان بوشهر و به شهرستان های جنوبی هیچ اهمیتی نمی دهند.